Jak to u nás funguje

Kdy rozvážíte?  Jak objednat?  Jak mohu zaplatit?  A co slevy?

 

Jídla transportujeme ve speciálních vyhřívaných boxech.

 

Jak objednat:
telefonicky den a více předem. Mimořádně v den rozvozu do 8.30 Hod jinak v pracovní dny 8:00 – 15:00 hod

Jídlo si také můžete objednat každý den od  11:00 – 22:00 hod na

 

 

Jak mohu platit?
- stravenkami (vracíme na ně v plné výši)
- hotově
- fakturou pro FIRMY po cca dvou měsíční spolupráci

 

Rozvozové jídelníčky - dostupnost:

- můžete stáhnout přímo na našem webu
- zaregistrovat se snadno k odběru týdeního jídelního lístku
- jídelní lístky Vám také rádi dají i řidiči při placení

 

Reklamace:
- na telefonu 777 314 883 pro ty urgentní
- méně urgentní na e-mailu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

 

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijeou tržbu u správce daně online. V případě technického výpadku pak nejpozději do 48hodin.

Go to top